Top

Αρμοδιότητες Γενικού Γραμματέα

Ο Γενικός Γραμματέας υποστηρίζει το Δήμαρχο στην άσκηση των καθηκόντων του, ειδικότερα στα διοικητικά του καθήκοντα υλοποιώντας τις αρμοδιότητες που του εκχωρεί ο Δήμαρχος με απόφασή του. Οι αρμοδιότητες αυτές αφορούν κυρίως στο συντονισμό των Δημοτικών Υπηρεσιών, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται με αποδοτικό τρόπο η αποτελεσματικότητα στον σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγικής και την επίτευξη των επιχειρησιακών στόχων με βάση τις αποφάσεις των συλλογικών οργάνων και της διοίκησης.

Ειδικότερα ο Γενικός Γραμματέας έχει τις εξής αρμοδιότητες:

Μετάβαση στο περιεχόμενο