>  Δελτία Τύπου   >  24.6.2026 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΣΑΜΟΥ

    Ενημερώνουμε τους δημότες ότι  ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες πρόσληψης μόνιμου προσωπικού, για τις θέσεις κατηγορίας Πανεπιστημιακής ή Τεχνολογικής εκπαίδευσης μέσω γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ, στο πλαίσιο ενίσχυσης των υπηρεσιών του Δήμου και της αναβάθμισης της καθημερινής εξυπηρέτησης των πολιτών.

    Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν οι ακόλουθες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού στις παρακάτω ειδικότητες:

  • ΤΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ -ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ (1 υπάλληλος)
  • ΔΕ ΒΟΗΘΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ (1 υπάλληλος)
  • ΠΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (1 υπάλληλος)
  • ΔΕ ΧΕΙΡΙΣΤΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΕΡΓΟΥ (2 υπάλληλοι)
  • ΠΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ (1 υπάλληλος)
  • ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ (1 υπάλληλος)

    Οι νέοι εργαζόμενοι έχουν αναλάβει από την ορκωμοσίας τους τα καθήκοντά τους σε κρίσιμους τομείς λειτουργίας του Δήμου, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών, την επιτάχυνση της εξυπηρέτησης των πολιτών και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής στην τοπική κοινωνία. Επίσης, με βάση τα οριστικά αποτελέσματα της προκήρυξης ΑΣΕΠ 2ΓΒ/2025 έχουν ήδη κληθεί για ορκωμοσία και ανάληψη υπηρεσίας  επιπλέον δύο υπάλληλοι,  ειδικότητας ΠΕ Οικονομικού και ΠΕ Γεωπόνων.

    Η στελέχωση του Δήμου με μόνιμο προσωπικό αποτελεί βασική προτεραιότητα της Δημοτικής Αρχής. Με συστηματική προσπάθεια και αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων εργαλείων, καταφέραμε να ενισχύσουμε τις υπηρεσίες μας με εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό. Συνεχίζουμε με σχέδιο και συνέπεια για έναν Δήμο πιο λειτουργικό, αποτελεσματικό και κοντά στον πολίτη.

    Η Δημοτική Αρχή παραμένει προσηλωμένη στην περαιτέρω ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού, με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς όλους τους δημότες.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΣΑΜΟΥ

ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΠΑΠΑΘΕΟΦΑΝΟΥΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο